Jdi na obsah Jdi na menu
  

problém při hubnutí

problém při hubnutí l lenka 13.08.2012

Dobrý den, chtěla bych Vás požádat o radu ohledně problému při snižování váhy. Na konci května 2012 jsem se rozhodla s esebou něco dělat. Nejsem nijak tlustá,ale ani hubená (H 62,5kg,V158cm,23 let). Zařadila jsem tedy delší procházky se psem, poté jsem začla s rychlejší chůzí a kombinovat ji s během-cca 3-5 km, občas si ještě doma zacvičim cviky na posílení stehen a bříška, toto vše 4x-5x týdně. Dále jsem zařadila do jídelníčku více zeleniny,snažím se snídat,jím 3x-4x denně a piji 1,5-2l tekutin denně. Po měsíc snažení se dostavily první výsledky ohledně ubývajících cm-v pase -4cm,přes boky -2 cm a na obou stehnech úbytek -4 cm,hmotnost se však nehnula,naopak jsem ještě přibrala na 62,7 kg. Jelikož jsem studentkou oboru ošetřovatelství na VŠ,musela jsem si v červenci 2012 splnit povinnou odbornou praxi v nemocnici a tudíž se mi na 3 týdny změnil režim-12h směny, únava, jiný pohyb a málo času na jídlo. Touto změnou se moje snažení zastavilo a ani teď,po 4 týdnech od skončení praxe se nic nemění a váha ani cm neubývají, i když se opět poctivě hýbu a jím. Během mého celkového snažení se váha pohybuje od 62 do 62,7 střídavě. Myslím si, že se někdy musím do cvičení či běhu nutit, i když z toho poté mám radost,tak začátek je těžký. Poradíte mi prosím, jak tuhle situaci řešit, co třeba dělám špatně a jak bych měla pokračovat,aby se něco začalo opět dít. Dále bych Vás chtěla požádat, jaký pohybový režim zvolit poté, co opět za měsíc usednu do školních lavic a budu zde trávit převážnou část dne, aby nakonec ubylé cm zase nenarostly. Mnohokrát děkuji za vaši odpověď,s pozdravem Bc.Housarová.

Odpověď:

Dobrý den Lenko. Určitě bych doporučila nechat si přímo pro sebe upravit jídelníček od dietologa. Pokud byste měla zájem , můžeme Vám nabídnout sestavení jídelníčku naší odborníkem. Jídelníček je připraven individuálně. Je to ´vždy vhodnější. Co se týká pohybu- je vhodně mít aerobní pohyb 4 x týdně po dobu alespoň 40minut. Při aerobní aktivitě se spalují tuky, což je žádoucí. Co se týká úbytku hmotnosti - pokud sportujete, je vhodné řešit spíše ubývající centimetry než váhu. Pokud cvičíte, přibývají vám svaly a poté hmotnost může být nepatrně nižší nebo i vyšší... není to nic chybného. Přeji Vám hezké léto Mirka Vošická

NEJČTENĚJŠÍ

Masáže Fitnessie

BAZAR

Halenka

Cena: 70 Kč Detail

Další inzeráty z bazaru

Z PORADNY

Výživa

Miroslava Vošická - osobní trenérka a spolumajitelka firmy TRENÉR FITNESS s.r.o

www.trener-fitness.cz

Poslední dotazy:

NOVINKY

PŘIPRAVUJEME


Bud fit - Copyright 2007 || odkazy