Jdi na obsah Jdi na menu
  

Nabírání

Nabírání l Jana 09.12.2011

Dobrý den, jsem 19-ti letá dívka, měřím kolem 163 cm a nyní se má ranní váha pohybuje kolem 44 kg. Už asi tři roky se ve stravování velmi hlídám - v začátcích (asi 3 roky zpět) jsem vážila kolem 55 kg, zhubla jsem velmi nezdravě (s minimálním příjmem i pohybem) na asi 45 kg. Pak jsem během půl roku opět nabrala na zhruba 58 kg. To se mi nelíbilo a tak jsem se začala zajímat o zdravé stravování, až se mi podařilo opět začít hubnout. Můj ideál byl 48-50 kg. Nyní však už hubnout nechci a nedaří se mi nějaké to kilo nabrat. Můj denní příjem se asi rok pohyboval kolem 5 000 kJ za den, pětkrát týdně se 40-50 min věnuji nějaké aktivitě - běh, posilování, hodina zumby... Po celou tu dobu jsem se snažila jíst kolem 60 g bílkovin, 35 g tuků a zbytek v sacharidech. Poslední tři týdny jsem příjem zvýšila na cca 7 000 kJ denně, cca 90g B, 240g S a 45g T, ale ani po těch třech týdnech na váze není znát žádný rozdíl. Tréninky jsem nyní rozdělila takto: Po-10-15min běh nebo švihadlo+25-45min posilování, Út-70min Zumby (vedu kroužek), St-50min aerobik/Zumba + St nebo Čt 25-40min posilování, So nebo Ne 10-15min švihadlo/běh+25-40min posilování. Od včerejška jsem příjem úplně navýšila, tzn. denně hodlám sníst kolem 9000-10000 kJ - rozhodla jsem se tak, protože chci konečně trochu nabrat- především svalovou hmotu. Je toto navýšení přehnané, kolik kJ mám přibližně za den sníst, jaké je doporučené rozložení do dne i jaké je doporučené složení stravy? Mám mít jiný příjem v tréninkové dny a ve dny, kdy nechávám tělo regenerovat (2x týdně) ? Mám používat nějaké doplňky výživy či mám nějak pozměnit tréninkový plán? Cvičení mi problém nedělá, klidně do týdne přidám ještě jednu posilovací jednotku. Bohužel, úterní a středeční aerobní aktivita mi zůstavá, jsem vedoucí kroužků. Jak mám rozložit posilovací tréninky? Cvičím doma s váhou těla, cviky čerpám z internetu. Kolik aerobních a kolik posilovacích jednotek mám do týdne zařadit, aby nabírání bylo co nejefektivnější a energie, která je přijatá navíc, se neukládala do tuků, ale především do svalů? Ráda bych tak 4 kg nějak rozumně nabrala. Příčí se mi ale zasednout ke stolu a naládovat se okoládou, knedlíky a smaženými hranolkami - přijde mi, že si spíše uškodím, než pomohu. Jak se mám stravovat abych zdravě nabrala, především do svalů? Je možné, že i těch 7000 bylo málo a příjem mohu mít klidně kolem těch 10 000, nebo mám ubrat, abych moc nepřibrala tuky (neztloustla) ?Je mi jasné, že ty 4 kg nepůjdou nabrat pouze ve svalech, nechci je však získat jenom v podobě rosolovitého břicha a celulitidy. Předem děkuji moc za odpověď.

Odpověď:

NEJČTENĚJŠÍ

Fyzioterapie Fitnessie

BAZAR

Halenka

Cena: 70 Kč Detail

Další inzeráty z bazaru

Z PORADNY

Poslední dotazy:

NOVINKY

PŘIPRAVUJEME


Bud fit - Copyright 2007 || odkazy